- To wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem naszego sukcesu w eksporcie, który rośnie w tempie o 20 procent z roku na rok. W związku z dużymi możliwościami produkcyjnymi, a co za tym idzie wielkimi szansami jakie stają przed fabryką, dużą rolę upatrujemy w dalszym rozwoju sprzedaży słodyczy zarówno w Unii Europejskiej, jak i poza jej granicami – powiedział Robert Rudnicki, prezes „Pszczółki”, odbierając nagrodę.
Celem kongresu było umożliwienie polskim producentom żywności nawiązania kontaktów biznesowych związanych z eksportem. Była to również niepowtarzalna możliwość zdobycia w jednym miejscu fachowej i wartościowej wiedzy o rynku eksportowym, perspektywicznych kierunkach eksportu, ale również o zagrożeniach związanych z handlem zagranicznym.
„Pszczółka” sprzedaje swoje wyroby do ponad 20 krajów na całym świecie. Głównymi odbiorcami są Słowacja, Azerbejdżan, Litwa, Węgry oraz Niemcy. „Pszczółka” wysyła swoje produkty również do USA, Szwecji, Dubaju, Rumunii, Mongolii, Cypru, Czech, Jordanii czy Rosji. Obecnie trwają zaawansowane rozmowy na temat nowych rynków zbytu m.in. w Kazachstanie i krajach Bliskiego Wschodu.
Organizatorem Kongresu Eksportu Spożywczego była firma Fischer Trading Group Spółka z o.o. – wydawca anglojęzycznego magazynu „Food from Poland” oraz ogólnopolskiego miesięcznika „Hurt & Detal”.
Komentarze