Nowy prezes chciałby, żeby „Pszczółka” stała się marką rozpoznawalną w całym kraju. Kolejnym krokiem do tego celu, po uruchomieniu w ubiegłym roku fabryki w lubelskiej podstrefie SSE Euro-Park Mielec i wprowadzeniu nowych produktów, jest dotarcie do jak największej liczby klientów. – To duże wyzwanie, gdyż działamy na bardzo konkurencyjnym rynku. Ale jestem optymistą, bo mamy dobry produkt, a pomaga nam także fakt, że jesteśmy jedną z nielicznych firm na rynku ze 100-proc. polskim kapitałem. Dzisiaj klienci coraz bardziej zwracają uwagę na miejsce pochodzenia produktu, chcemy to wykorzystać – mówi Robert Rudnicki.
Robert Rudnicki posiada 20-letnie doświadczenie handlowe, w szczególności na rynku słodyczy. Z powodzeniem tworzył i organizował działy sprzedaży oraz wprowadzał nowe produkty i marki. Pracował w tak znanych firmach jak Hortex, Roshen, Gellwe. Z „Pszczółką” był związany od 2017 roku jako członek zarządu, a od 23 lipca br. pełnił obowiązki prezesa spółki.
Właścicielem Fabryki Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o. jest Krajowa Spółka Cukrowa S.A.
fot.: FC „Pszczółka” sp. z o.o.
Komentarze