Udział w ankiecie jest anonimowy. Osoba, która zdecyduje się na ocenę jakości obsługi w LUW będzie miała za zadanie odpowiedzieć na 16 pytań. Pytania dotyczą m.in.: częstotliwości kontaktów z urzędem, jakości relacji interpersonalnych, nawiązywanych z urzędnikami, dostępu do informacji i ich przejrzystości oraz sprawności działania urzędu.
Dwa spośród pytań mają charakter otwarty. Można w nich podzielić się swoimi przemyśleniami, a także wskazać - co w obsłudze klienta powinno się zmienić. Ankietę można wypełniać w dniach 30 października - 27 listopada, elektronicznie lub w formie papierowej.
Ankieta do wypełnienia na stronie http://www.ankieta.lublin.uw.gov.pl/content/ankieta-satysfakcji-klienta-lubelskiego-urz%C4%99du-wojew%C3%B3dzkiego-w-lublinie
Szczegółowe informacje: http://www.lublin.uw.gov.pl/aktualnosci/badanie-satysfakcji-klienta-w-lubelskim-urz%C4%99dzie-wojew%C3%B3dzkim-w-lublinie-0
Komentarze