Reklama produktowa, czy tekstowa oto jest pytanie! Najpierw przeanalizuj swój biznes
Najpopularniejszym i najczęściej wykorzystywanym rodzajem reklamy Google Ads jest tzw. kampania search. Są to te treści reklamowe wyświetlane w najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google. Składają się z przyciągającego uwagę nagłówka oraz krótkiej treści reklamowej wskazującej, że to właśnie w tym miejscu użytkownik znajdzie to czego szukasz. W tego typu kampanii płacisz za każde kliknięcie użytkownika. Dla biznesów, których działalność opiera się na sprzedaży produktów zaleca się wykorzystanie kampanii produktowej zwanej inaczej PLA. Zainteresowanemu użytkownikowi wpisującemu konkretne zapytanie wyświetlane jest zdjęcie produktu wraz z jego ceną oraz nazwą i adresem sklepu.
Postaw na sprawdzający się w każdej sytuacji remarketing i przypomnij o sobie Klientom
Często zadawanym pytaniem przez przedsiębiorców decydujących się na wykorzystanie Google Ads w swojej działalności jest to czy istnieje uniwersalna kampania sprawdzająca się niemalże w każdym biznesie? Tutaj najlepszą odpowiedzią okazuje się być remarketing. Polega on na ponownym wyświetlaniu ofert wcześniej już przeglądanych, bądź na pokazywaniu produktów podobnych do zakupionego. Zależność jest bardzo prosta – im częściej użytkownik będzie widziała daną reklamę, tym bardziej zwiększa się prawdopodobieństwo sfinalizowania transakcji. Niezależnie od tego, który rodzaj kampanii wybierzesz musisz wiedzieć, że jej skuteczność w dużej mierze zależy przede wszystkim od skrupulatnej analizy konkurencji. W tym aspekcie niezbędna może okazać się pomoc specjalistów, których znajdziesz na stronie https://afterweb.pl/. Profesjonalna pomoc okaże się nieoceniona również przy interpretacji wyników. Z firmą AFTERWEB odniesienie internetowego sukcesu masz na wyciągnięcie ręki!