Ciężko w dzisiejszych czasach znaleźć sklep internetowy, który nie miał by fotografii produktowych swojej oferty. Nie zawsze jednak ich ilość jest odpowiednio dopasowana do oczekiwań klientów. W poniższym wpisie postaramy się nieco rozjaśnić dlaczego ilość fotografii produktowych w sklepie internetowym jest coraz ważniejsza.
Skąd pozyskać fotografie produktowe do sklepu internetowego?
To pytanie zadają sobie wszyscy, którzy decydują się na sprzedaż w internecie. Czasami droga ta jest prostsza, może nam pomóc na przykład hurtownia czy dostawca. Zdarza się, że dysponuje on swoimi fotografiami produktów, które ma w ofercie. Czasami wymaga to dodatkowej opłaty i można korzystać z takiej bazy zdjęć. Czy jest to dobre rozwiązanie?
Zalety zdjęć produktów otrzymanych od dostawcy
Tak naprawdę można tu wymienić niestety tylko jedną zaletę. Niska cena, lub nawet darmowy dostęp do fotografii produktowych.
Wady fotografii produktowych otrzymanych od dystrybutora
Tych niestety jest całkiem sporo. Przede wszystkim jesteśmy skazani na to co otrzymamy. Zwykle takie fotografie produktów są wykonane według wizji hurtowni, co często może zupełnie nie wpisywać się w wizję naszego sklepu i jego wyglądu. Kolejnym problemem może być słaba jakość, często takie zdjęcia są nie tylko zrobione tanim kosztem ale również po prostu w małej rozdzielczości. W dobie, gdzie nawet ekrany mają rozdzielczość znacznie przekraczającą full HD to zdecydowanie za mało. I wreszcie ostatnia i bardzo często spotykana przeszkoda to tylko jedna fotografia produktowa dla każdego przedmiotu. To zdecydowanie zbyt mało, nawet dla z pozoru prostych rzeczy.
Skorzystaj z doświadczenie zawodowego fotografa produktowego
To rozwiązanie pozwala uniknąć wszystkich problemów wymienionych wcześniej. Fotografia produktowa zamówiona specjalnie do naszego sklepu to przede wszystkim nasza wizja, odpowiednia ilość zdjęć dla każdego produktu a także niepowtarzalność. Profesjonalne studio fotografii produktowej, które ma w portfolio wiele różnego rodzaju przedmiotów z pewnością sprosta nawet najbardziej wymagającym zleceniom. Specjaliści pracujący w tym miejscu nie tylko wysłuchają naszych wymagań, dopasują zdjęcia do maski sklepu ale także będą mogli zaproponować indywidualne propozycje.
Ile fotografii produktowych zlecić?
Tutaj możemy skorzystać z doświadczenia studio fotografii produktowej. Z pewnością doradzi ono aby optymalnie wykorzystać liczbę kadrów nie robiąc dziesiątek podobnych do siebie zdjęć. Czasami kilka przemyślanych fotografii produktu może pokazać go w przystępny sposób z każdej strony, wraz z ukazaniem jego funkcji i budowy. Poza zdjęciami ogólnymi warto dodać fotografię produktu w aranżacji (codziennym zastosowaniu) oraz pokazać detale. Może to być zbliżenie na materiał, wyświetlacz czy też logo producenta. Na samym końcu nie zapomnijmy o lubianym przez klientów zdjęciu, na którym ukażemy całą zawartość opakowania.
Dowiedz się więcej na: https://www.fotographia.pl/ile-fotografii-produktowych-wykonac-dla-kazdego-przedmiotu/