Reklama
poniedziałek, 25 listopada 2024 22:36
Reklama

Dziesięć nowych firm w XVII edycji kampanii Marka Lubelskie

  • Źródło: rzecznik prasowy UMWL
Dziesięć nowych firm w XVII edycji kampanii Marka Lubelskie

Autor: archiwum UMWL

 

Znamy laureatów XVII edycji programu Marka Lubelskie. Dziesięć firm z regionu odbierze swój certyfikat podczas uroczystej gali, która odbędzie się 11 lutego br. w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie (tego wieczoru poznamy również nowych Ambasadorów Województwa Lubelskiego za 2022 rok). Łącznie to już 101 podmiotów, które mogą pochwalić się znakiem towarowym Marka Lubelskie.
14 grudnia ubiegłego roku po raz XVII zebrała się Kapituła projektu gospodarczego Marka Lubelskie. W posiedzeniu uczestniczył Zarząd Województwa Lubelskiego na czele z przewodniczącym Marszałkiem Województwa Lubelskiego Jarosławem Stawiarskim. W skład weszli także przedstawiciele uczelni wyższych oraz lokalnych mediów. To oni wskazali dziesiątkę laureatów.
- W tej grupie dominują firmy rodzinne, które od lat z ogromną starannością dbają o swoje biznesy. Certyfikat to dla nich, nie tylko duża satysfakcja, ale również wymierne korzyści. Wielu laureatów podkreśla, że znak Marka Lubelskie uwiarygadnia ich w oczach polskich i zagranicznych kontrahentów - podkreśla marszałek Jarosław Stawiarski.
Nabór do projektu gospodarczego Marka Lubelskie trwał od 5 listopada do 5 grudnia 2022 roku. W tej edycji wpłynęły 23 zgłoszenia, wszystkie przeszły ocenę formalną i merytoryczną zgodnie z regulaminem. Kapituła wybrała 10 firm prowadzących działalność gospodarczą na terenie województwa lubelskiego: 
Darex Producent Koszul Sp. z.o.o Sp. K., Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA, PINUM Rafał Pikul (DEERHORN), RST Roztocze Sp. z o.o., GREEN SORT Sp. z o.o.,
Rigel Sylwia Wnuk, Agnieszka Sienkiewicz Winnica Sienkiewicz, BiGrim Grzegorz Maryniowski, GNIECKI S.C. oraz Gospodarstwo Ogrodnicze Szczepanówka Elżbieta Buła.

 


Podziel się
Oceń

Komentarze