Na sklepowych półkach w nowej szacie graficznej są już dostępne: zsiadłe mleko, kefir „Jak dawniej”, mleko „Naturalne” 2% i 3,2% oraz śmietanka 30% przeznaczona do ciast i deserów. W najbliższych miesiącach firma zapowiada pojawienie się kolejnych produktów w odmienionych opakowaniach.
Nowe opakowania, inspirowane sztuką ludową, z jednej strony nawiązują do tradycyjnego sposobu wytwarzania produktu, z drugiej – przykuwają uwagę klientów nowoczesnym designem. – Zdecydowaliśmy się na motywy ludowe, które budzą przyjazne odczucia i kojarzą się konsumentom pozytywnie z tradycyjnymi, rodzinnymi wartościami. Poza tym atrakcyjne, oryginalne opakowania niewątpliwie pomogą wyróżnić nasze produkty na sklepowych półkach – mówi Mirosław Domański, prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach.
Prowadzony od kliku miesięcy rebranding marki to odpowiedź na potrzeby klientów i wyraźny trend proekologiczny. Nowa szata graficzna jest w jeszcze większym stopniu spójna z wizerunkiem Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach, jako firmy dynamicznej, budzącej pozytywne skojarzenia, która jednocześnie oferuje swoim klientom wyłącznie tradycyjnie wytwarzane, najwyższej jakości, naturalne i świeże produkty z czystych ekologicznie terenów Lubelszczyzny.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach swoją działalność prowadzi od 1948 roku. Aktualnie firma zatrudnia 120 osób. Przez lata obecności w branży mleczarskiej OSM Piaski zdobyła silną pozycję, szczególnie na rynku twarogów, oraz zaufanie klientów. Dzięki starannie dopracowanej recepturze piaseckie produkty charakteryzuje wysoka jakość oraz niepowtarzalny smak.
Komentarze