- Fruit Logistica to jedno z największych i najbardziej znanych na świecie wydarzeń dla branży owocowo-warzywnej, w którym co roku bierze udział ponad
3 000 wystawców i niemal 76 000 odwiedzających. Dla LubApple wyjazd na targi zaowocował współpracą z nowymi, europejskimi kontrahentami. Największym zainteresowaniem zagranicznych klientów cieszyły się w ofercie LubApple odmiany: Golden, Idared, Jonagored, Red Jonaprince, Gloster oraz Red Chief.
Nasz udział w targach mogę podsumować jako bardzo udany pod względem biznesowym. Pozyskaliśmy kilku nowych klientów z Francji i Rumunii, do której
w najbliższych dniach wyślemy pierwszą partię jabłek. Na obu tych rynkach mamy szansę na dłuższą współpracę. Rozmawialiśmy także z nowym klientem z Malty i są duże szanse na podpisanie kontraktu. Jesteśmy również po dobrze rokujących rozmowach z kilkoma potencjalnymi partnerami z Egiptu. Na efekty trzeba będzie jednak jeszcze trochę poczekać. – mówi Zbigniew Chołyk, Prezes Zarządu LubApple.
Targi były dla LubApple również znakomitą okazją do umacniania relacji
z hiszpańskimi odbiorcami. Jeszcze w tym tygodniu spółka planuje wysyłkę dużej dostawy jabłek do największego odbiorcy na tym rynku.
Warto przypomnieć, że poza eksportem, LubApple rozwija również współpracę z polskimi partnerami handlowymi. Jabłka Lubelskie są już dostępne ponad 600 sklepach sieci Biedronka na terenie woj. lubelskiego, śląskiego, podkarpackiego oraz mazowieckiego. Z kolei od lutego br. jest już dostępne również w Centrum Handlowym E.Leclerc w Lublinie oraz w 500 sklepach sieci Stokrotka w całym kraju. Równolegle jest prowadzona intensywna kampania promocyjna Jabłka Lubelskiego zachęcająca konsumentów do sięgania po owoce z terenu Lubelszczyzny.
Komentarze