Od poniedziałku (14 stycznia) zapraszamy mieszkańców do Wydziału Komunikacji, który funkcjonować będzie już przy ul. Czechowskiej 19 A. Nowa siedziba to możliwość stworzenia odpowiednich i wygodnych warunków obsługi. Interesanci będą obsługiwani przy 15 stanowiskach do rejestracji oraz dodatkowych 4 stanowiskach do odbioru gotowych dokumentów takich jak prawo jazdy czy dowód rejestracyjny. W budynku znajduje się sala obsługi o powierzchni ok. 400m2 i poczekalnia około 25m2 z 20 miejscami siedzącymi oraz odpowiednio dostosowane miejsca socjalno-sanitarne takie jak toalety, pokój dla matki z dzieckiem, czy pokój socjalny dla pracowników. Do obsługi interesantów wykorzystywany będzie system kolejkowy. W budynku znajduje się łącznie około 50 miejsc siedzących, a przy ścianach zamontowane są blaty, które umożliwiają uzupełnienie dokumentów w wygodny sposób. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, jest wyposażony w windę, znajduje się przy nim także parking. Nowa siedziba posiada także odpowiednie archiwum do przechowywania dużych zasobów archiwalnych wydziału, które są wykorzystywane również w pracy bieżącej.
Urząd Miasta Lublin: Wydział Komunikacji będzie nieczynny w dniach 10-11 stycznia 2019 r.
- 09.01.2019 11:14 (aktualizacja 05.04.2023 13:42)
Komentarze