Czym jest Klub Sponsora? Skąd wziął się pomysł na jego założenie?
Klub Sponsora to projekt marketingowy. Integruje przedstawicieli przedsiębiorstw, mediów oraz samorządów. Promuje firmy za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Pomysł narodził się jeszcze w czasach studenckich, kiedy aktywnie działałam w kilku organizacjach. Firmy, które wówczas wspierały nas i pomagały, ich zaangażowanie i pracowitość, stały się dla mnie inspiracją. Chciałam wyróżnić tego typu przedsiębiorców, którzy promują studentów, a tym samym pełnią ważną rolę społeczną.
Jakie korzyści czerpie firma, która należy do Państwa klubu?
Jest to duży prestiż, coś, czym firmy mogą się pochwalić. Związane są z tym oczywiście także wymierne efekty. Członkowie Klubu Sponsora mają szanse na nawiązanie nowych kontaktów, podjęcie współpracy z innymi oraz zawarcie dochodowych umów. Prestiż wynikający z członkostwa w naszym klubie pozwala zwiększyć zaufanie do firmy, co pociąga za sobą wzrost jej znaczenia na rynku. Dla młodych, debiutujących dopiero przedsiębiorstw, jest to natomiast szansa na zaistnienie w społecznej świadomości, na bycie dostrzeżonym.
Czy Klub Sponsora działa tylko na terenie Lubelszczyzny, czy także poza jej granicami?
Działamy na terenie Lubelszczyzny i Opolszczyzny, głównie w tych województwach rozwijamy nasz klub, lecz były już spotkania również we Wrocławiu i Warszawie. Oddział opolski powstał rok temu. Niedawno odbyła się I Gala Najlepszych Sponsorów Opolszczyzny. Teraz czas na Lublin – 16 lutego, odbędzie się czwarta już edycja lubelskiej gali sponsorów. Tego samego dnia obchodzimy jubileusz: nasze 50. spotkanie.
Z pewnością podczas tych wszystkich spotkań pojawiło się wielu ciekawych gości. Gdyby miała Pani krótko scharakteryzować środowisko Klubu Sponsora – jakich ludzi zrzesza i jaka panuje w nim atmosfera?
Atmosfera jest bardzo przyjazna i swobodna. Naprawdę, goście będący na naszym spotkaniu pierwszy raz są pod wrażeniem tempa, w jakim ludzie nawiązują kontakty i zawierają znajomości. Zrzeszamy kilkaset osób. Około 90 procent naszych członków to przedsiębiorcy, ale zapraszamy także przedstawicieli instytucji samorządowych i mediów – wszyscy, bez względu na to, w jakim środowisku pracują, dogadują się znakomicie i są otwarci. Gości stale przybywa, a nowych klubowiczów czeka serdeczne powitanie. Często wyszukujemy na rynku interesujące eventy, które mają się odbyć w niedalekiej przyszłości i zapraszamy przedstawicieli firm, które je planują. Takie osoby dostają zawsze kilka minut, podczas których mogą opowiedzieć o nadchodzącym wydarzeniu i zachęcić do udziału i współpracy – to znakomita forma promocji.
Dziękuję za rozmowę. Gratuluję jubileuszu i życzę kolejnych nie dziesiątek, ale setek spotkań Klubu Sponsora!
Dziękuję. Wierzymy, że tak się stanie.
Komentarze